Ännu en sen uppdatering

Idag slutade jag klockan 4 så när jag kom hem ville jag bara ta det lugnt...by the way, någon i min klass som gjort matteläxan? Fattar nada...
Det var julbord i skolan idag! YEY! Ida tyckte att jag var elak som ville äta hästkött, men hallå, hästen är ju redan död, det gör liksom ingen skillnad för den om jag äter eller inte? Aja, sista lektionen hade vi datakunskap, vilket jag tycker är heeeelt onödigt/ointressant/slöseri med tid. Jag vet redan hur man använder word, tror lärarna att jag är född på 1800-talet eller (dessutom, om jag har problem är det väl bara att fråga papi som jobbar med datorer)??? Men idag var det faktiskt kul, vi gjorde julkort i paint, vilket var lätt som en plätt ;) Chatnapa gjorde ett lätt udda julkort med en alien/bäver på (fick aldrig grepp om vilket av dom det var). Här är iallafall mina två julkort:





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0