Dan före dan före dopparedan :)

Yes! Idag tar vi bilden ner till Kalmar och mormor och morfar! Hoppas att det är lite snö där också...Har precis varit duktig och slagit in resten av julklappana, det blev lite sista-minuten-jobb ;)



Usch, är fortfarande hängig idag :( Känner verkligen att konditionen blir påverkad; som när jag skulle springa upp för trappan till mitt rum, jag började flåsa som om jag sprungit en kilometer minst! Hoppas att det går över snart. Nu ska jag fixa lite annat innan vi åker, skriver mer sen.

Dagens teckning by mej :)








Kommentarer
Postat av: Bubblan som bloggar x)

Snygg!

Tänk om jag kunde tita som du :P

2009-12-28 @ 21:14:39
URL: http://fotobiet.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha tack, jag lovar; alla kan lära sej att bli bäst på att rita, det krävs bara sjukt mycke fritid ;)

2009-12-28 @ 21:27:35
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0