Förlåt för den usla uppdateringen!

Men jag och Moira har varit och köpt chokladglass och torkad papaya (jag vet, det låter inte så gott...). Sen har vi tagit MASSOR av bilder, inte alltför snygga...Den här helgen kommer det nog inte bli så jättemycke bloggande tror jag, men ni får överleva, haha. 

Vänta lite, jag tror att Moira ifågasätter mitt väldigt fina bloggnamn! Hallå, oldbabydoll låter inte alls konstigt! Herregud, jag har ju snyggaste bloggnamnet...Men anyway, här kommer någr av bilderna vi tog!


Haha, snyggast eller?
 

Som vanligt lekte vi lite wannabees
Moiras kommentar: Jag ser missnöjd ut -.-' //Skrivet av Moira



Historien bakom den här bilden: Jag satte på självutlösaren på mobilen, men jag råkade bli lite sen när jag skulle fixa vinkeln, så, då tänkte jag "Okej om jag hoppar till soffan så hinner jag". nej. Jag ramlade på golvet och sen fick jag kasta mej upp i soffan och därför ser den ut som den gör. Ja, heeelt normal bild.



Mirror-art :P



Ett ord: HOTTIES -.-


Utsikt över underbara Spånga  


Sista bilden från min dag (utan Moira)



Skriver mer snart! PÖSS!


Kommentarer
Postat av: l,loä

gammalbäbisdocka.blogg.se? nä absolut inte konstigt...

2009-12-05 @ 21:03:17
Postat av: l,loä

gammalbäbisdocka.blogg.se? nä absolut inte konstigt...

2009-12-05 @ 21:03:29
Postat av: emma/oldbabydoll

haha precis de e ju det ja menar! ;)

2009-12-06 @ 15:45:47
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0