Första dagen i Kalmar

Jaha, då har halva första dagen i Kalmar gått. När vi kom hit var det jättemysigt julpyntat och julgranen var klädd. Idag åkte vi och hälsade på gammelmormor och sen gjorde vi julgodis med mormor. Maja fick den skumma idén att vi skulle forma alla godisformar så att dom ser ut som hjärtan, och det gick väl lite sådär...
Imårrn kommer kusinerna Jonna och Vanna och deras föräldrar hit och firar jul med oss. Jag brukar mest gå runt på julafton med fjärilar i magen (jag vet, precis som när jag var jätteliten) men med Jonna och Vanna här blir det nog livat ;)
Maja har varit duktig och rimmat på alla sina julklappar, och alla berömde henne jättemycke, så då ville jag också vara lite duktig och rimma. Det gick inget vidare, jag fastnade liksom direkt...rimmning är inte min grej. Nu ska jag gå in på facebook och sen ska jag försöka sno lite julgodis ;)


Maja och jag när vi gör julgodis



Voilá! Snyggaste julgodiset ever i hjärtformar :) (polkagristryffel)



Mormors söta julpynt




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0