Grattis papi! ♥

Gomorron sötisar, hoppas ni har sovit gott! Jag har sovit jättebra inatt iallafall tillsammans med mina söta kusiner :)
Jaha, då var julafton borta för ett helt år. Och snart ska jag ta bort juldesignen också...Ska bli skönt att äntligen använda min nya design och se vad ni tycker ;) Något jag saknar på denhär datorn är photoshop som finns på vår vanliga dator, men jag ska se om det går att ladda ner. Annars får jag göra alla mina designer på vår andra data. Någon som vet var man kan ladda ner photoshop?
Nu ska jag upp och leka med Majas nya lego. Hon har byggt på det hela kvällen igår och nu på morgonen, så det ska bli kul att se om hon blivit klar :)

Juste, grattis på födelsedagen papi! ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0