Hatar läxor -.-

Jag trodde nog ändå att jag skulle vara åtminstånde halvklar med svenska-läxan, men nejnej, jag hade knappt gjort en fjärdedel -.- . Så nu är det väl jag som sitter och skriver om Neil Gaiman dom kommande dagarna...
Imårrn åker vi och hälsar på hos Jonna och Vanna, och så ska jag, pappa, Maja och min mosters man Richard kolla på Avatar. Jag har faktiskt jättehöga förväntningar på den filmen, så vi får väl se om den är bra. Om någon har sett den  vill jag gärna ha en recesion ;)

Här är en bild på mej som sitter och gör läxor i mina snygga raggsockor, haha. Usch vad tråkigt att sitta och göra läxor på ett lov, se bara pappershögen bredvid mitt ben -.-



Kommentarer
Postat av: jonna

tja emma!!!

din dator är jätte snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-29 @ 09:40:47

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0