Hej alla söta läsare!

Idag hade jag äntligen min musikredovisning. Vill helst inte skriva mer om den, ni får lista ut själva hur det gick -.-
Första "riktiga" snön idag också! Äntligen blir det lite julkänsla! Ida passade såklart på att mula mej, Mickan och Chattis, men vi mulade tillbaka så det blev lite snöbollskrig. Idag var ju min korta dag, så jag kom hem ganska tidigt och städade lite...inte så kul, men som belöning gjorde jag o'boy med vispgrädde och kakor till mellis.





I skolan fick jag byta ut mitt fina kodlås som jag har på mitt skåp till ett vanligt hänglås, eftersom att det varje dag är någon som håller på med koden och öppnar låset. Nackdelen med att ha nyckel-lås är att man måste hålla på nyckeln hela tiden, och det gick ju bra förra gången jag provade att ha den i en tofs runt handleden (tappade den efter 3 dagar och resevnyckeln låg inlåst i skåpet) men nu har jag nyckeln i en kedja som jag använder som halsband (*uppfunnet av Ida).

Med mina söta nyckelring från Kina :)



Lite foton från dagen:

Suddig bild på dagens putfit: Nya hoodien från Gina och mörka stuprör.



Sötnosen Mickan när hon och jag tittar på snön :)



Lite bilder innan musklektionen.









Det var min dag, hoppas att er måndag var lika skön!




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0