Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh!

Gissa vad jag bloggar från just nu??? MIN NYA LAPTOP! I'm inlove...Trodde faktiskt inte att jag skulle få en, menmen, here I am ;) Förutom laptopen fikc jag lite smink, presentkort, badbrusar, en Paramore-skiva (Riot!), kläder, böcker och Twilight-filmen. Haha min lilla kusin Vanna sa att hon redan visste att det var morfar som var tomten bär han skulle ut och köpa tidningen, men sen kom han in i rummet där vi satt samtidigt som "tomten" kom (som egentligen var vår kompis Tobbe). Vannas min var helt obetalbar...Här kommer lite julbilder:

En tidig julklapp från mormor; varsin jättestor nalle!
 

Vi i våra "julkläder"...






Lite julklappar


...och julbord



My presious o.O (stavning?)





Erkänn, jag har den snyggaste laptopen ever ;)


Kommentarer
Postat av: jonna

vilken bra bild på oss.fast vanna petade i näsan såg det ut som.vist var nallarna gosiga emma!!!!den bilden på julbordet var lite sudigg.

2009-12-29 @ 09:49:57
Postat av: jonna

vilken bra bild på oss.fast vanna petade i näsan såg det ut som.vist var nallarna gosiga emma!!!!den bilden på julbordet var lite sudigg.

2009-12-29 @ 09:50:39
Postat av: vanna

puss puss emma önskar vanna.jag jillar din blogg.den är så vacker!!!den är under bar!!!din blogg är jätte fin somm en blomma.den är den finaste bloggen som fins i hela uneversum.den är finaste finaste och colaste av alla.ha ett veldigt gott nytt år önskar vanna.......

2009-12-30 @ 17:48:05
Postat av: emma/oldbabydoll

haha tack sötisar <33

2009-12-30 @ 17:52:22
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: vanna

din blogg är cool....mycket fina bilder........hihi!

2010-01-24 @ 13:56:26

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0