Julklappar

Nu börjar det ju bli dags att tänka ut bra julklappar till familh och vänner, men herregud vad svårt det är! Mormor och morfar har jag redan fixat till, men sen har jag faktikst inte gjort något mer...Jag har lite idéer till Majas och Moiras julklappar, men mamma och pappa och massa andra har jag ingen aning om! Snacka om att jag behöver tips. Förra året köpte jag julklappar till 10 kompisar, men det är så svårt att hitta något bra och personligt till var och en utan att det blir orättvist. Men det här året tror jag inte att jag köper något till någon kompis, om inte dom ska köpa till mej såklart, annars blir det ju lite pinsamt :P Aja, Moira och jag ska till vällingby nästa helg och julhandla lite, så då hittar jag förhoppningsvis lite fler julklappar.


Någon som har ett tips?




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0