Klantarsle -.-

Ibland märker man verkligen hur oteknisk jag är; Jag skulle prova att fixa en annorlunda text på mina inlägg och kanske göra om designen lite, så jag provade att byta ut hela blogg-temat (ni som har bloggar på blogg.se vet vad jag menar). Det gick inte bra. Jag hade tänkt att jag skulle kopiera hela kodmallen (där allt info och koder från designen finns) och lägga in i ett word-dokument, och om det nya temat inte blev bra kunde jag bara kopiera texten från word-dokumentet och sätta tillbaka alla koder. Lätt som en plätt. Men eftersom att det är mej vi snackar om så måste ju nåt bara gå fel; jag hade råkat lägga in fel koder i word-dokumentet. Allt var borta från min design och vissa av bilderna (t ex bakgrunden) fanns inte ens sparat på datorns minne...Inte så kul. 

  

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0