(kommer inte på någon rubrik just nu)

Nu har sötisen Sanna just gått hem, så då passar jag på att blogga lite. Vi gjorde varm o'boy med grädde (Sanna gjorde värsta berget, inte mitt fel att grädden tar slut så fort...men jag älskar henne ändå, trots grädd-missbruket :P)

 
Gissa vilken som är Sannas -.- <3




YEY! Min OKEJ-tidning har kommit! Och man får en mascara på köpet! Weee nu blir Emma riktigt glad, mina gratis-saker har kommit bort i posten dom senaste 3 gångerna (eller jag tror iallafall att det är posten...eller någon hemsk granne?)

Den var ju jättesöt! Blev lite kär i förpackningen, får väl lägga in bilder på hur mascaran blev imårrn :)



'

Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0