Nu är jag officiellt inte efter längre...

...eftersom att jag har sett Twilight! Alla har hållt på att tjata om den så mycke ("Åh, du bara mååååste se den!") och nu har jag gjort det. Den var väl bra, inte en ny favoritfilm kanske, men den var bra. Har ett litet klagamål dock: Varför får Robert Pattinson ha en större roll än Taylor Lautner?!? Hallå, hur tänkte filmskaparen där? Taylor är så sjuuukt mycke snyggare än Robert, sådeså. Och om Taylor inte fick ha huvudrollen så kunde det väl åtminståne ha varit han som spelar Emett haft rollen? Men förutom att dom inte valt en snygging till huvudperson och "Bellas" flåsningar var filmen bra. Nu måste jag bara se New Moon också, där kommer nog Taylor Lautner vara med lite mer (får man hoppas iallafall) ;)




Kommentarer
Postat av: ida

haha bra där älsk!!!xoxo

+ saknar dig!

2009-12-31 @ 17:01:38
Postat av: emma/oldbabydoll

saknar dej me sötis! <33

2009-12-31 @ 18:50:58
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0