Out with the old, in with the new ;)

Jaha då var juldesignen borta efter en liten stund i rampljuset. Och in kommer min nya, lila design! Det blev lite fler ändringar i själva grunddesignen, men jag måste erkänna att jag är riktigt nöjd. Hoppas ni läsare också gillar den!

På tal om nytt, här är min nya julklapps-hoodie från New Yorker och mitt julklapssmink (rouge och täckstift från Yves Rocher och mineralfounation från L'oreal)

Den här bilden råkade jag förstöra lite i paint när jag använde den som min nya profil bild, menmen...




Det var allt för tillfället, skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Linno

Fin design! Jag undrar hur du får rubriken till dina inlägg lila? Jag skulle vilja ha en rosa rubrik. Skulle du kunna hjälpa mig, messa mig med epost-adressen :D Ha det bra /En trogen läsare



PS. Jag tycker du borde blogga mer! DS. Det är så kul att läsa XD

2009-12-30 @ 15:48:40
URL: http://linnearonnlund.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

tack, kul att du gillar bloggen :) jag vet, jag har varit lite dålig på att blogga, det får väl bli mitt nyårslöfte ;) jag hade faktikst tänkt att lägga in lite info om hur jag gör mina designer, så då kanske jag kan skriva något om rubrikerna...annars kan du mejla mej på [email protected] :)

2009-12-30 @ 17:37:30
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0