Skönaste dagen

Nu har jag precis kommit hem, och håller på att göra en dum NO-läxa. Liksom hallå, hur ska man kunna veta vad som är ett annat namn för oxygen och vad den innehåller? Kommer jag att ha användning för det i framtiden eller? I don't think so. Tur att det finns facit längs bak i boken, som jag då inte kommer använda...hehe...okej, kanske på några frågor...
Good news: jag slapp redovisa! Viss, det hade varit väldigt skönt att ha det gjort, men jag får en ny chans imorron. På bild-lektionen fick jag beröm för mitt fina spelkort som vi höll på att göra, jag hade hjärter dam, och så skulle jag re-designa det. Japp, det var en bra dag för lilla mej :) Sen hade jag och några kompisar lite kul på lunchrasten också, och sen kom Wille och sabbade allt :P

Som ni ser hade jag lite svårt att hålla mobilen rakt...ehm...



Snygga Leo och jag ♥ 


Än en gång: jag kan inte hålla kameran rakt




Ja, här ser ni då hur Wille börjar med att förstöra bilden lite i bakgrunden...



...han förflyttar sej från bakgrunden och ställer sej framför oss (Mickan joinar också)...



...och tillslut tar han över hela bilden -.-


Här har vi alltså tvingad bort honom så att han nääästan inte syns, men det lyckades inte helt...


Det var mina dag, hoppas att den var lika bra för er!


Kommentarer
Postat av: Chattiiiis

Shoo! Frågestund hos www.chatiiiis.blogg.se!

Fråga vad som helst!

Postat av: Linn

håller med, vissa (de flesta XD) saker i skolan har man ingen nytta av :P

2009-12-07 @ 17:15:32
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

så varför ska man då egentligen lära sej? heeeelt onödigt

2009-12-07 @ 17:36:13
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0