Sötaste kompisar man har asså!

Kom hem för ett tag sen efter ännu en "tuff" dag. Sista lektionen hade vi SO, och då blev det mycke prat om hur jorden kom till. Hallå, who cares? Jag kanske tror att Gud skapade hela världen och då har jag ju faktikst ingen användning för forskarnas "teorier". Men, eftersom att vi har prov på det på fredag, antar jag att jag ska plugga som alla andra -.-
Idag på luchen tyckte Niklas att vi (han, Rickard, Ida, Mickan, Chatnapa, Arin och jag) skulle videoblogga lite. Snäll som jag är lånade jag ut min älskade mobil och här har vi det...ehm...fina resultatet.
(Jag har nada att göra med själva filmningen, förutom när jag tar den ifrån Niklas, så det är INTE mitt fel att videon blev som dn blev)

Så charmiga kompisar jag har -.-



Juste Rickard ville att jag skulle skriva något om honom, men jag kommer inte på något bra nu...Aja, jag får väl skriva något nån annan gång :)

Pöss till mina söta kompisar!




 

Kommentarer
Postat av: Chattiiiis

hahah niklas sköönaste XD -.-' <3

men hallå la du in den på youtube..? de står de...

2009-12-10 @ 20:04:30
URL: http://chatiiiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0