Stackars små barn :'(

Någon mer än jag som såg julkalendern idag? Var det bara jag som förvånades över hur SVT kan sätta in ett klipp på en galen tant som stirrar hotfullt in i kameran för att sen morra åt den? Helt ärligt så blev jag ganska rädd när jag såg den...Tanten såg ju riktigt läskig ut, och varför artikulerar hon så mycke?! Hon ser ju helt galen ut, och så blir alla lagningar fullt synliga...lite äckligt tycker jag :S Men nu till poängen: Är det meningen att alla små barn som älskar Supersnälla Silversara och Stålhenrik ska bli skrämda av en läskig tant som hotar med att ta bort sommarlovet (by the way, vad har sommarlovet med julen att göra?!) ? Stackars små barn! Men jag kommer ändå fortsätta att titta på julkalendern ett tag till, för nu börjar det ju faktiskt händå något inressant...

Här är länken till avsnittet ni just har läst om!




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0