Stora dagisbarnet

Idag har Karolina och jag varit ute nästan hela dagen. Det är ju inte så ofta man träffas så det är väldigt kul när man väl gör det. Eftersom att det var så kallt och snöigt (är snöigt ens ett riktigt ord?) ute fick vi ta på oss täckbyxor, man kände sej som värsta dagisbarnet som gått vilse. Ett par rosa täckvantar gjorde inte direkt saken bättre...Men jag måste erkänna, det var ganska skönt med täckisarna efter att ha gjort magplask på marken några gånger. Jag lägger in lite bilder som Annika (Karolinas mamma) tog på oss sen.




Karolina och någon oerhört snygg person som absolut inte är jag...ehm...



Tidig julklapp från Karolina: Jättesöta "muffins"-läppglans som luktar bland annat vanilj, hallon, jordgubb och choklad...


...och en tröja :)



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0