A hard day...

Nu har jag kommit hem från mitt endagsjobb på Ica :) Alla som jobbade där var verkligen jättesnälla, och när vi var klara fick vi 250 :- var till Sri Lanka projektet. Jag och Mickan fick först stapla frukt, vilket inte var så jobbigt, och sen skulle vi diska kundkorgar. 88 stycken. Jag höll på att dö när alla var klara, mina fingrar såg ut som vita russin! Det tog två timmar -.- . Två timmar av mitt 13 åriga liv helt i onödan, så man får verkligen hoppas att dom där Sri Lanka pengarna gör någon skillnad...Men som tur var fick vi ta lunch efter det.
När vi kom tilbaka fick vi packa upp saker från lagret, men det var fakitkst ganska kul :) Eller ja, iallafall tills en gubbe kom fram till mej och var jättesur för att jag inte visste var saltet fanns -.- . Här är lite bilder från min dag :)


VI FICK HA ICA-TRÖJOR! WOOHOO! Shit vad snygga vi var alltså :') Sen fick jag känna mej lite cool för vi fick faktiskt en kniv! Varsin liten kniv att skära kartong med (eller sura gubbar O.-)




Lunch!



Sen när jag kom hem gjorde jag två julkort...okej då, mamma gjorde den fina rosetten men annars gjorde jag allt :D




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0