Ännu en lång dag -.-

Vad skönt att det är fredag i morgon! Den här veckan har verkligen varit jobbig, med massor av prov och läxor. Men det känns inte som att jag har misslyckats totalt iallafall :) Ni skulle se mina påsar under ögonen, ingen vacker syn...Men så blir det när jag blir stressad. Imårrn ska jag, Mickan och kanske Chattis söka jobb! Okej, det är bara för en dag, och man behåller inte pengarna själv, men so what? Pengarna går ju ändå till något bra. På tisdag är det Sri Lanka dagen i vår skola, så då får vi ledigt och har ett endagsjobb. Pengarna vi får in donerar vi till en skola i Sri Lanka som håller på att byggas upp efter tsunamin som var där för några år sen. Så jag ser nästan fram emot att få prova att jobba i någon mataffär eller något sånt. 

Eftersom att det känns som att man tappar kontakten mer och mer med sina kompisar från förra skolan, så försöker man ju träffas så ofta som möjligt, och imårrn ska jag sova hos Åsa :) Vi ska hyra en skräckis, och jag ska tvinga mej själv att inte blunda hela filmen :P (faktiskt, jag gjorde det när jag såg på Shrooms med några kompisar) Men jag skriver lite när jag kommer hem till henne!

Nu börjar Mammas Pojkar, så jag ska nog titta på det (man kanske kan få en skymt av Tims muskler)



Jag och min älskling! Love U!
 

Chatnapa ♥ Emma (med mitt snygga hjärta i mitten)




H&Ms (nya?) modetidning, skönt med kläder som jag faktikst har råd med!


Ha en bra kväll! PÖSS!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0