Äntligen fredag!


Yes, äntligen är det helg! Shiiiit vad skönt alltså :) Förlåt att jag inte har bloggat idag, men direkt när jag kom hem åkte Maja och jag till Coop och köpte Ben&Jerry-glass...
Idag var det faktiskt en ganska bra dag; (till skillnad från igår -.-) först var gympan inställd, så alltså blev vår lunch två timmar lång, sen verkade det som att vår No lärare tyckte att jag var jättesmart när jag hade svarat på alla frågor i No-häftet utan att använda facit (okej, för er kan jag väl erkänna, jag använde facit på ganska många av frågorna, men det fanns det väl ingen anledning för honom att veta?) SOm sagt, det här var en bra dag ;) Men jag tror att NO-läraren blev lite misstänksam när jag hade svarat på en fråga som ingen annan i hela klassen hade hittat svaret på, så jag fick använda min...ehm...naturloga charm? Men anyway, han verkade tro på mej när jag sa att "det stog nånstans i boken, fast jag kommer inte ihåg vart, men jag är säker på att det stog iallafall" Här kommer lite bilder från dagen!











En suddig bild på trötta lilla jag...vet inte riktigt när Julia tog den?
 

Jag hade lite kul med Rickards skåpnyckel, nya modet eller? ;)



Jaa, that was my day, älskar mina kompisar så mycke, vet absolut inte vad jag skulle göra utan dom :')


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-28 @ 15:27:35
Postat av: Chattiiiis

Ida, Emma, Mickan <33333

Postat av: emma/oldbabydoll

jupp visst e vi snyggast <333 :P

2009-11-28 @ 15:29:44
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0