Äntligen slut på min korta, nerbitna naglar!

Visserligen är det mycket svårare att skriva på tangentbordet med lösnaglar, men hellre det än mina fula naglar som jag hade förut...Jag jobbade på att fila, forma och limma fast naglarna hela kvällen igår, och när jag sen skulle måla dom så funkade inte nagellacket! Så efter att ha kämpat mej igenom alla naglar upptäckte jag hur fult det blev och fick ta bort allt. Tyvärr hade lite av det svart-gröna nagellacket krupit in under lösnageln, så dom var helt fläckiga. Men nu på morgonen är dom iallfall klara, så jag har tagit lite bilder på dom som kommer här nedanför.


Första lagret som behövdes för att täcka alla svart-gröna fläckar...



Andra lagret från Viva la diva



Och dom sista lagren i glitter från Depend (dålig bild)




Och här kom en till bild där nyvakna lilla jag fick vara med :)




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0