Helluuu alla läsare!

Äntligen har mina skolfoton kommit! Gud vad jag har varit orolig för att jag ska se ut som en uggla (vilket jag gjorde på förra årets foton -.- bad memories) men faktist blev jag helt okej! Vilken lättnad asså...Här är lite bilder



Min otroligt snygga klass





Imårrn ska jag och Mickan jobba på ica! Ska faktiskt bli ganska, med tanke på att vi gör det för att samla in pengar till barnen i Sri Lanka...Förhoppningsvis får vi ha på oss sånna där Ica-förkläden också, jag tror att jag skulle passa väldigt bra i dom ;) Idag hade vi håltimme sista timmen så vi slutade klockan 12 (!!!) och då gick jag hem och städade -.- Efter det började jag måla med mina oljefärger (som borde ha börjat mögla vid det här laget). Jag gjorde klart en gammal tavla som var täckt av damm, och började på en ny. Lägger in lite bilder sen...
Skriver mer snart!PÖSS!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0