Helluuuu!

Förlåt att jag inte har bloggat något idag, men det är masssor av prov och läxor i skolan, och den här gången ska jag ha bra resultat ;) Jag slutade klockan 1 idag, och då gick jag direkt hem och pluggade -.- . Snacka om att man slösar bort sitt liv. Jag kommer förmodligen inte att kunna blogga annat än på kvällarna på ett tag...
Sen kom Sanna (<333) hit och vi pratade lite om våra "nya" skolor och lite annat. Vi tog ganska många bilder också (ovanligt när man är med mej -.-) och jag lägger in någa bilder sen...Nu ska jag chatta lite med Manda, så jag skirver mer sen! Pöss!



Lite dålig bild, men jaja...






Sen en liten bild på "dagens makeup" (dagens outfit-bilden blev så dålig)



Glöm inte Ugly Betty på femman ikväll!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0