I Emmas huvud del1

Jag vet inte vart jag har hört eller läst det (förmodligen i dassboken eller något sånt -.-) men någon känd person har sagt: "Skadeglädje är den enda sanna gjädjen" Först när jag läste det tyckte jag inte alls att det stämde, men nu, efter att ha funderat, så kom jag på att det delvis stämmer (iallafall på mej). Jag blir mycket gladare av att se någon idiot på TV som absolut tror att han kan dansa, fast det är helt uppenbart att han inte kan det, än att till exempel få alla rätt på ett prov (okej, det kanske inte är livets största glädjeämne, men ändå). Så, alltså: jag tror inte helt att det stämmer att skadeglädje är den enda sanna glädjen, men till viss del. Jag vet, det här var ett heeeelt onödigt och värdelöst inlägg, men jag har absolut ingenting att göra...





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0