I ♥ My Daddy

Igår kom ju pappa hem från Kina, som jag skrev i förra inlägget. Han hade verkligen köpt JÄTTEMYCKE saker! 17 filmer, 102 nintendo DS spel, jättesöta kompisnyckelringar och varsin Quicksilver tröja! Maja kunde "tyvärr" inte ha sin röda, så jag fick den. Så nu har jag en vit och en röd...Just det, sen köpte han en jättestor Milka-chokladkaka var till mej och Maja. Här kommer lite bilder och sen ska jag till skolan :)



Dages outfit med den nya Quicksilver-tröjan, den andra är likadan fast röd.



Dom söta kompisnyckelringarna, jag är typ kär i allt sånt här från Kina... :D



This is heaven! Topmodel och choklad, kan det bli bättre?



Hoppas alla läsare får en bra dag idag (själv slutar man ju 13.15 :P)



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0