Nu är det dags!




Här är svaren på era frågor!



Vilka stora/små bloggar följer du dagligen?
Dom små bloggar som jag följer tillhör mina kompisar, och dom stora bloggarna jag följer är Foki's och Egoinas

Skulle du vilja bli en "stor" bloggare, som Foki och Kenza?
Det är klart att det skulle vara kul, men jag bloggar ju mest för att jag tycker att det är roligt :)

Varför började du blogga?
I början var det bara för att prova, men sen började jag blogga mer och mer och tyckte att det var jätteroligt. Innan jag gjorde den här bloggen har jag haft säkert 20 stycken andra, som jag bara hade någon dag.

Ser du dej själv fortsätta blogga om 3 år?
Det tror jag nog, om jag inte helt plötsligt skulle tröttna...

Vad vill du göra när du blir stor?
Helst vill jag bli tatuerare, eller göra något annat som har med konst att göra.

Följer du något TV-program?
Det är nog bara Ugly Betty, jag försöker att följa lite andra program också men efter ett tag brukar jag tröttna lite. 

Vilket är ditt favorit program?
Simpsons, 2 and a half men, F.R.I.E.N.D.S, Ugly Betty...jag har många :P

Hur lång är du?
1,53 kanske, jag vet faktiskt inte riktigt...

Vilka är dina favoritaffärer/märken?
Jag älskar verkligen kläderna på New Yorker, så det är nog min favoritaffär, men jag tror inte att jag har något favoritmärke direkt...egentligen bryr jag mej inte så mycke om märken så länge kläderna är snygga :)

Hur gör du för att hålla ditt hår så fräscht? (;
Haha, det var nog första gången jag hörde det! Det kanske bara ser så ut på bilderna? Annars använder jag Head and Shoulders shampoo och balsam ;)

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Bild tror jag, eftersom att jag vill bli något som har med konst att göra.

Saknar du din gamla klass från 6an?
Faktiskt inte, vissa personer kanske, men inte annars.

Gillar du din nya klass?
Jag älskar min nya klass! Har fått massor av nya kompisar som jag inte fattar hur jag har klarat mej utan!

Om du inte skulle gå i den klassen du går i nu, vilken skulle du vilja gå i och varför?
Jag vet inte, 7c kanske?

Vad har du för mobil?
Sony Ericsson w508, är jättenöjd med den så om du ska köpa ny mobil rekomenderar jag verkligen den!

Det var alla era frågor, hoppas att ni fick dom svar ni ville ha! Dom var kul att svara på iallafall :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga till denhär frågan i frågestunden? haha.



Hur gör du din Design så fin, och som dendär "Svar" bilden du gjorde i början av inlägget tex. Och Designen o allt. Hur gör du? =)

2009-11-26 @ 00:20:58
Postat av: emma/oldbabydoll

tack så mycke! jag lägger in lite info om hur jag gör :)

2009-11-26 @ 19:13:55
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0