Slutade klockan 4 idag igen...

...så det är därför jag inte har skrivit tidigare. Första lektionen idag hade vi gympa, och då körde vi boxersize. Man hade på sej boxningshandskar och slog mot "kuddar" som en kompis höll upp (Chatnapa <3). Det var faktiskt jättejobbigt efter ett tag -.- ...men jag tycker att det var kul :). Sen hade vi franksa prov (muntligt, som tur var) och då hade vi en "tävling". Man skulle säga typ Je choises... och sen ett namn på någon man ville utmana på ett ord som vi haft i läxa. Jag blev vald sist (som tur var) och fick möta Becka. Gissa vem som vann? Moi! Kände mej väldigt duktig då... ;). Det var väl det enda "viktiga" som hänt idag? Här kommer lite bilder :)

Några av mina älsklingar <33



Man blir ju helt chockad när man ser hur snygg man är -.-'




Mitt mellanmål...köp inte (se det som en varning) >.<



Vi fick hem ett papper om det nya svininfluensavaccinet, och Becka läste vilka som är i riskzonen...ja, ett bevis på hur otroligt mogna vi är...Men alltså allvarligt; även om man nu skulle vara extremt fet, så skulle man väl inte fylla i en ruta? Man vill väl direkt säga "Jupp, jag är lider av extrem fetma" ? Jag skulle inte vilja fylla i den rutan iallafall...Dessutom kan det väl heta något lite mer normalt? Liksom, alla sjukdomar har ju komstiga namn som ingen vet vad som står för, men här är det ju så himla tydligt o.O




Ska ni ta vaccinet?

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0