Vad har hänt med världen?

Jag och Chattis har lånat en bok som heter Eskort. Den handlar om en tjej som viker ut sej på nätet och sen tappar kontrollen över det. Herregud vilken värld man lever i alltså! Hon som har skrivit boken är kriminalreporter så hon vet ju vad hon snackar om...Men usch! Jag blir så äcklad av den boken, och om vad den tjejen utstår bara för att få pengar till märkeskläder! Hur i helvete kan man göra något sånt? Man förstör ju hela sitt liv...Visst, det är bara en bok, men sånt händer ju faktiskt på riktigt. Jag skulle aldrig kunna göra något sånt, även om man tjänar pengar på det. Herregud...Det var egentligen allt, ville bara "skriva ut" om den här hemska världen -.-



Kommentarer
Postat av: www.chatiiiis.blogg.se

en av "kunderna" bad ju om att träffas o äta middag o kallade sig peter, men var egentligen en tjej som hette mona o va DOMMARE! :( blä!

Postat av: emma/oldbabydoll

Jamen det är ju det jag säger! hela världen blir helt sjuuuuk!!! <333

2009-11-19 @ 19:47:45
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0