Äntligen hemma!

Efter 6 timmar på tåget är jag äntligen hemma! Trodde inte att jag skulle hinna blogga nu på kvällen, men vi kom ju hem ganska tidigt. Här är då min helg, men tyvärr inte så många bilder :(. Aja, enjoy!



Dag 1: Fredag på hotellrummet

Det var jättekallt när vi kom fram, så snacka om att jag njöt när jag kastade mej på dom varma sängarna på hotellrummet. På kvällen tittade vi på idol (och by the way: varför gick Camilla vidare?! Moa förtjänade det mycket mer, tycker jag...). Det hände inte direkt så mycket den dagen :P


Den lite tråkiga utsikten från hotellrummet...



Dag 2 Bröllopet

Innan bröllopet gick vi runt på stan och tittade lite...Själva bröllopet började vid 3 i kyrkan. När vi var klara där åkte vi till en fest-lokal där det fanns buffé och godis och bröllopstårta.
En liten bild på brudparet:


Grattis!!!



Det var tyvärr allt jag hann med :( men här är en sista bil på min jätte-macka jag åt på tåget!




Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att se bilderna, Emma. jag har ju hört allt om bröllopet genom din mamma. Roligt att få se hur brudparet såg ut. Tycker de var fina!!

2009-10-07 @ 15:09:36
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Postat av: emma

jag oxå :)

2009-10-07 @ 17:49:34
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0