:D

Idag har Becka och Tecia varit här, eller första kom Tecia och sen Becka...Innan Becka kom förskte Tecia och jag värma äppelknyten i ugnen. Det gick sådär :S...Sen när Becka kom blev det lite flummigt, but that's what friends are for :)

Ikväll blir det fotboll (på en lerig gräsplan, antagligen) så jag har precis ätit...Här är iallafall dagen (+gårdagens) outfit by moi :)



Jag upptäckte att det blev lite åttiotal när jag satte på mej skinnjackan och Dr. Martens liknande kängor... :P






Mitt nya armband från BikBok (wich I löööw :D)



Jag idag...har på mej koftan som jag köpte samtidigt som Becka i Kista (159:- på SALT)




Kommentarer
Postat av: Chatnapa :)

svar:jaa vi äger på fotbolsspel!!

2009-10-13 @ 19:48:29
Postat av: emma

ofc! <3

2009-10-14 @ 17:47:47
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0