Ett emo-fjortis-snobb-gettotest :D

Trots att jag inte tror att det här testet gör att man är emo eller fjortis, så kan det ju vara kul att prova :D

Fjortis

Mitt utseende är mitt liv [ ]
Folk har kallat mig korkad [x]
Folk har kallat mig fjortis [ ]
Jag lyssnar på remixade babyröster [ ]
Jag är blond [ ]
Jag tycker att jag är snygg[ ]
Jag festar varje helg [ ]
Jag röker [ ]
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör [ ]
Totalt: 1

Emo

Jag lyssnar på emo [ ]
Jag är piercad [X]
Jag har svart hår [ ]
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter [/]
Jag gråter ofta [ ]
Jag skär mig/har skurit mig [ ]
Jag vet vad sXe står för [ ]
Jag har snelugg [X]
Jag spelar i ett band [ ]
Jag använder kajal/eyeliner [X]
Jag har blivit kallad emo [ ]
Totalt: 3.5

Snobb

Nästan alla mina kläder är märkeskläder [ ]
Jag använder mycket hårgelé [ ]
Jag tar aldrig bussen [ ]
Pappa betalar [/]
Jag åker utomlands varje år [ ]
Jag spelar golf [ ]
Jag har blivit kallad snobb/brat [ ]
Jag har blivit kallad korkad [X]
Jag posar på mitt klassfoto [ ]
Jag är solbränd året om [ ]
Jag äter på resturang varje vecka[ ]
Totalt: 1,5

Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag [ ]
Jag använder stora munktröjor [X]
Jag har häng [ ]
Har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet [ ]
Jag andvänder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"[ ]
Jag hejar på mina polare med en dunk i ryggen [ ]
Jag lyssnar på hip-hop [ ]
Jag har slagit ner någon [ ]
Jag har hamnat i bråk med polisen [ ]
Jag hamnar ofta i bråk [ ]
Jag skolkar ofta [ ]
Totalt: 1

Okej, jag blev tydligen mest emo...aja, jag tycker nog inte att jag är något av dom :P



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0