Hemma hos Åsa <33

ÄNTLIGEN HÖSTOLOV!!! Shit vad skönt, har typ somnat på lektionen den senaste tiden (asså seriöst...idag var det rikitg nära att jag somnade på fysiken :P) Men nu sitter jag hos Åsa (<333) och bloggar lite medan hon leker med sin Piggelin. NY UPPTÄCKT: Den äckligaste glassmaken hittills. I skolan kan man köpa glass i små vita burkar, och smart som jag är kollade jag inte vad det var för smak, eftersom att det såg ut som jordgubb från utsidan...Alltså: min smak blev (trumvirvel) APELSIN/0MOROT! Jag gissade först på paprika men nej, det var tydligen små morotsbitar -.-' Skitäcklig! Tänk inte ens på att köpa den! Ett litet råd från mej...

Ha ett bra höstlov!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0