Måste man så måste man...

Idag har jag legat i soffan typ hela dagen (vilket var jätteskönt), eller ja, förutom kanske en halvtimme när jag skulle ut och kratta löv -.-' . Så, vad fick jag då för att gå ut i kylan och kratta upp alla löven? Svar: Ont i ryggen. That's it. Meeen jag måste ju erkänna att min hög blev sjukt snygg :D. Här kommer lite bilder...




Min snygga hög :)



Majas inte lika snygga hög. Ja, jag vet att den är liiite större än min, MEN jag har faktiskt också hjälpt till med den högen (se ring) :I



Mina fina gummistövlar :)

Okej, jag vet, det här var ett HELT onödigt inlägg, men mina läsare måste ju förstå att jag jobbar hårt...eller ja, jobbar iallafall... :P 


 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0