Mina designer :)

Som ni kanske vet har jag ju börjat designer till andra bloggar, och nu tänkte jag visa dom två som jag redan gjort (jag håller på med en också...)

Den här har jag och min kompis Chatnapa gjort tillsammans till hennes blogg:




Gissa vem som fick vara med på bilden? :D JAG!


En annan tjej som jag gjorde till (rosen tog jag från photobucket, men jag färgade den själv :D) :



Här är hennes blogg!


Så om du vill ha din bloggdesign fixad är det bara att mejla (eller skriva som kommentar!) :) Självklart är det gratis och du får bestämma hur det ska se ut...



Kommentarer
Postat av: anonym

det va inte fint att det stog " design gjord av oldbabydoll" så stort

2009-10-20 @ 18:04:19
Postat av: emma

men det är ju poängen, att det ska göra relam för min blogg...men visst, nästa gång står det lite mindre! :D

2009-10-20 @ 18:27:17
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0