Mitt 100 inlägg! :D

Det här blir totalt mitt hundrade inlägg! Det borde jag väl fira på något sätt, men jag vet inte hur...kanske någon läsare har ett tips på något jag kan göra på bloggen? :) Här hos mormor och morfar blir det iallfall fredagsmys med kusinerna :)
Idag har vi varit på Leo's lekland (inte morfar för han jobbade...) och "lekte". Jag tyckte nog att jag var liiite för stor för att hopp runt i bollhav, men det var innan jag såg RUTSCHBANAN! Den var som en hög hoppborg som man kastade sej utför :D Den åkte jag väl typ...ehm...20 gånger? :P Sen fanns det jättemånga klätterställningar och sånt, men dom var inte lika kul...men jag passade Vanna lite så det var helt okej. Nu ska jag springa runt i huset och skrika att jag har skrivit klart mitt hundrade inlägg! Pöss!



Image and video hosting by TinyPic



Kommentarer
Postat av: anonym

Grattis!!!! Kram

2009-10-30 @ 17:41:27
Postat av: emma/oldbabydoll

tack :D <3

2009-10-31 @ 13:09:39
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: chattiiis

grattiis emma!! <33

Postat av: emma/oldbabydoll

tack <33

2009-11-05 @ 19:48:28
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0