Pinsamma lilla jag...

Gud vad jag skämdes idag under vår redovisning av "Upptäck Stockolm"! Det kokade i ansiktet och jag önskade VERKLIGEN att ett hål skulle dyka upp under mej så att jag bara kunde försvinna. Men mest synd tycker jag om Becka...Så förlåt till dej älskling <33

Flashback:

Vi jobbade hela dagen med posters som vi sen skulle redovisa. Sen på eftermiddagen skulle vi redovisa, och visa bilder som vi la in direkt från mobilen till datorn, som var kopplad till en projektor. Alltså syntes bilder på en stor duk...Eftersom jag hade dom flesta bilderna på min mobil blev det såklart den som blev kopplad till datorn. Som ni kankse vet sov jag ju över hos Becka igår, och som alltid tog vi "lite" pinsamma bilder (som självklart aldrig skulle visas för NÅGON)...Men ja, ni kan nog lista ut resten själva, och för er som inte kna det kommer här en förklaring: En bild på mej och Becka visades på duken! (där det egentligen skulle ha varit en bild på Gustav Vasa eller något sånt...). Jag tänker inte ens förklara hur bilden såg ut...Dessutom gick det inte att få bort den! Aja, jag antar att ni förstår hur det kändes...pinsamt var det iallafall...



såg väl ut typ såhär...

   

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha nångång KANSKE jag kan förlåta dig..<3

2009-10-08 @ 17:08:47
URL: http://staaatus.blogg.se/
Postat av: emma

jaa...maybe <3 men gud vad pinsamt!

2009-10-08 @ 17:37:46
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0