Sovmorgon

Igår kväll sov jag över hos älsklingen Becka, och Åsa ringde också sen, så alltså två av mina sötnosar på samma ställe! Vi somnade runt 12 - halv 1 och när jag vaknade trodde jag först att klockan var kvart i 7 (typiskt mej att vakna den tiden...), men efter att ha kollat lite närmare på klockan såg jag att den var kvart i 10. Skönt att sova ut lite för en gångs skull :).

Efter att ha ätit frukost (klockan hann bli halv 12 innan dess) cyklade vi till soltunet och träffade några killkompisar. Sen på eftermiddagen var det ju "höstträffen". Vi gjorde massa lekar och sånt barnsligt som man tycker att 13 åringar inte borde hålla på med...Kallt var det också. Jaha, det var väl i stort sätt min dag, imårrn börjar vi halv 10 (I think?).



Jag har kollat runt lite på LapTop:ar i min prisklass, vilket inte är lätt att hitta, men här är iallafall lite bilder på mina favoriter som jag har tittat på idag: (alltså bara utseendet, antagligen dom dyraste :( )










Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0