This is halloween, everybody make a scream :)

Jahapp, ännu en högtid att fira :). Tyvärr är jag så tråkig att jag aldrig klär ut mej på halloween (ledsen att göra alla läsare som trodde att jag skulle lägga in bilder på mej som hulken besvikna ;P) och egentligen vet jag inte ens varför man firar? Finns det ens någon vettig anledning till att alla ska klä ut sej till monster och gå runt och skrämma skiten ur alla småbarn? Förutom att det är väääldigt kul då... ;). Men lite firande blev det iallafall; mormor köpte en spök-tårta (finns bild längre ner) och jag, Maja och Jonna gick runt och skrämde varandra :P.

Brukar ni göra något speciellt på halloween? :)




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0