Hemma hos Manda! <3

Just nu sitte jag vid Mandas dator och kollar runt lite. Det var typ hundra år sedan vi träffades så när det för en gångs skull går så måste man ju passa på :). Vi ska snart gå ut och ta lite bilder med min mobil, men vi var precis ute och gick så vi väntar lite. Ikväll när jag kommer hem ska jag lägga in blåa bilder som på min fotoblogg (som jag by the way varit SÄMST på att uppdatera!). Nu orkar jag inte skriva mer, och dessutom har Manda börjat skaka min mobil som en galning, så för alla fönsterrutors bästa borde jag nog ta ifrån henne den :D. 

 (bilden som jag brukar ha i slutet finns ju inte här, så jag struntar i den)

XoXo
Emma

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0