Inlägg från No-lektionen

Just nu bloggar jag från NO-lektionen. Min grupp (Chatnapa, Becka och jag) blev klara jättesnabbt så nu ska vi bara "chilla", som vår lärare säger :). Jag längtar hem riktigt mycket nu eftersom mina kusiner Jonna och Vanna från Nybro (Småland) väntar hemma hos oss. Jonna är nio år och Vanna är tre (eller snart fyra) och verkar bara bli större och större varje gång vi ses...

aja, tillbaka till lektionen. Vi håller på med labbraporter coh fotosyntes, men det är ganska lätt jämfört med andra ämnen.

Nu måste jag gå tyvärr, men jag bloggar mer senare :)

XoXo
Emma    

Kommentarer
Postat av: Moster Heléne

Skulle bara låta lite viktig och rätta dig. Kusin Jonna fyller 9år i december och kusin Vanna är nu i oktober 4 1/2år.

Kram från moster 37 1/2år.



Gillar din blogg!!

2009-09-30 @ 18:30:06
Postat av: emma

ojdå, uräkta så hemskt mkt haha <3

2009-09-30 @ 20:59:15
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0