Jippi!

Idag slutade jag skolan klockan 12! Jag gick totalt tre timmar iskolan idag (om man räknar med lunchen) och nästa måndag går jag bara i skolan i 45 minuter! Jag älskar mitt liv...Direkt när jag kom hem fixade jag naglarna, eftersom mitt andra blivit helt utslitet. Den här gången körde jag vattenmelons-tema (röd-rosa/ljusgrön/vit) i ränder...Det kommer lite bilder längre ner. Snart ska jag äta kyckling med bulgur (mammas nya favorit...) innan jag cyklar till fotbollen. I morse försökte jag göra en make-up video, men misslyckades helt. Ska göra ett nytt försök imorgon :)

Här är mina nya naglar!

  

Kanske inte den bästa bilden men iallafall :)



Inte dom allra bästa bilder jag tagit, men ni fick ju iallafall se mina nya naglar :D


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0