Klar!

Nu ät jag klar med läxorna och kan fokusera på viktigare saker: mina naglar! Tog bort mitt nagellack igår och upptäckte att mina naglar var jätteojämna, men det är ingenting som inte min HalloKitty nagelfil kan fixa! Så det är väl i stort sätt det jag ska göra till klockan fyra, då måste jag lyfta min slöa rumpa från stolen och fixa vitabönor med korv :). Japp, jag har ett jobbigt liv, haha. Jag ska på fotboll ikväll, och inatt drömde jag en mardröm om att jag skulle på fotbollen och det hände massa olika saker som jag inte orkar berätta nu :P. Hoppas bara att inte det händer på riktigt...Aja, det var nog allt för idag skulle jag tro. Här är en bil på mej i arbete ;)


Nu upptäckte jag att jag glömt skriva prickar över "ä" på fråga två... :S


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej "gumman"vilka fina bilder du tog när ni var i Vällingby.Hoppas det gick bra på fotbollen,ni är väl inte i klass med KFF men i alla fall.Vi hörs.Kram Mormor.

2009-09-29 @ 15:07:49
Postat av: Emma

tack <3

2009-09-29 @ 16:36:49
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: stella

haha :D jag känner igen de där frågorna xD

kan ha haft dem i min förra samhällskunskapsbok ._. fast jag är inte säker xP

2009-09-29 @ 16:54:58
URL: http://stellia.blogg.se/
Postat av: emma

haha, antagligen...tyckte iaf att dom var tråkiga/onödiga/jobbiga... -.-'

2009-09-29 @ 17:33:59
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0