Mrs. zombie?

Känner mej aaaningens trött today, men det går väl över (???) man får hoppas det för jag kan INTE bli sjuk just nu, mitt under ett grupparbete där jag är ledare (självutnämd, men iallafall...) och det går faktiskt inte utan mej! Det där lät ju lite ego, men det är faktiskt sant :S.

Idag var det verkligen Emma goes zombie, och dessutom slutade vi klockan fyra! Man blir väl nästan tvungen att tycka synd om mej? Jag skippade fotbllen eftersom min mage tydligen mat-strejkade så strax efter det att jag ätit fick jag akut ont i magen och gick och la mej i min underbara säng med Nalle Puh lakanen :D

För en liten stund sen trodde jag också att min knäppa lillasyster Maja förblött. Hon skulle bada och helt plötsligt sa hon: EEEEmmmmaaaaaa, hjäääääälp! (med ledsen röst) Så jag sprang in i badrummet och gick fram till badkaret där hon stod, och i badkaret var det helt rött! Jag fick en mindre allvarlig hjärtattack tills jag upptäckte att det bara var hennes röda badskum...lite pinsamt när jag skrek till och Maja stirrade på mej och frågade hur man sätter på duschslangen :S






Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0