Vällingby-dagen

Idag var vi (Vanna, Jonna, Maja, mamma, pappa, moster Helen och Rickard...) i Vällingby, eftersom det var vällingby-dagen. Man kunde bli målad som en tiger utanför Donken (vilket jag konstigt nog inte ville :P) och klättra klättervägg. jag tog ganska många bilder och här är några av dom!


men först en bild på mina underbara bauta-tofflar (som jag by the way sytt själv...) :D

 

Maja på klätterväggen :)


Vanna blev målad som en läskig tiger...

 

...och så här blev det när hon var klar! :D


Vi provade enhjuling (Maja på bilden)...


...och minicykel (jag på bilden).


Och här är sötnosen Jonna :)


Och sen köpte vi en jacka+halsduk till mej! :D

Det var det! Det var faktiskt roligare än jag trodde att det skulle vara...


Kommentarer
Postat av: CHERRiiBERRii

Skulle nt du reklamera min blogg? ^o)

2009-09-26 @ 16:18:30
URL: http://josefineneumann.blogg.se/
Postat av: Emma

jodå, men jag måste få in tillräckligt många intresserade först :)

2009-09-26 @ 16:36:34
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0