Depressed and alone

Imårrn är det valborg och jag ska sitta hemma och dega. Kul liv liksom -.- Men jag kanske ska träffa Amie, var skitlängesen så kankse vi ser en skräckfilm eller nåt, får snacka med henne imårrn.
Och då är det fredag och vi ska ha beeptest, och jag kommer dampa sönder om jag inte slår mitt förra resultat ;)
.
Idag hände typ inget, Chatnapa, Ida och Mickan höll på och mobba mej lite för att jag INTE gillar en viss person mer än kompis (som dom säger att jag gillar och att we are ment to be och grejer -.-).
Chatnapa gjorde om typ alla kärlekslåtar hon kom på så att dom passade "min situation". Det blev många, som hon sjöng för mej och honom...ehm...men jag älskar er ändå!
(i brist på bilder↓)
Dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0