G som i Gemenskap

Nu är jag hemma igen :D Jag lägger in lite bilder och sånt senare...
Idag var jag hemma, jag gjorde illa mej på träningslägret och hade fortfarande ont i morse. Så skönt att krypa tillbaka ner i sängen ;) Sen har jag nästan bara sovit fram tills nu.
Just nu sitter jag och titttar på "G som i gemenskap", typ världens äldsta film. Han som spelar Abbe i "Madicken på junibacken" har en av huvudrollerna. Jag kommer ihåg när man var liten och tittade på Madicken, var lite kär i Abbe. Men asså i den här filmen är han helt....ewww, inte najs. Fast ingen i filmen är väl direkt särskilt snygg, med sina hockeyfrillor och minishorts (ja, killarna har minishorts).

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0