Geekish

Idag hade vi mattedag i skolan. Jag vet inte om det bara var jag som ställde mej frågan: VARFÖR? Jag menar, jag kunde redan allt vi höll på med, och helt ärligt var det inte mycke. 3 olika moment som knappt blev klara, tråkiga dessutom.
Man lär sej så sjuuukt många onödiga saker i skolan! Saker som jag aldrig kommer ha användning av igen. Men det är bara att stå ut, för om jag skulle börja skolka skulle jag få dåliga betyg, och med dåliga betyg kommer färre jobb, och med färre jobb kommer mindre pengar, och mindre pengar ger ett ganska tråkigt liv (och jobb. So that's why jag inte skolkar :)
Dessutom gör mina sötnosar att man faktiskt klarar det ganska bra ;) Vet absolut inte vad jag skulle göra utan er! ♥

Okej, dagens outfit:


Jag och världens sötaste :)







Kommentarer
Postat av: Chattis <3

<333

2010-04-23 @ 17:21:01
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

:) <333

2010-04-23 @ 17:33:40
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0