Kista med Anna :)

Idag blev det Kista med Anna hela dagen. Jag hittade lite grejer som jag ska önska mej när jag fyller år (om en månad och 1 dag) så vi gick mest runt och tittade. Men det blev iallafall en tröja från NewYorker för både Anna och mej, och hon köpte jeans och en t-shirt också.
Asså alla i Kista var typ sura på oss idag, en tjej som jobbade i nån affär stog och stirrade på oss när vi kollade runt. Som att vi skulle sno en gigantisk burk med badscrub? Herregud...en annan som jobbade på Make Up Store kom fram till mej när jag tittade på grejerna och ba:
Och vad kan jag hjälpa er med då?
Jag: Vi kollar på mascaror...(falskt)
Hon: Okej, här har ni några, bland annat drama-blablabla och den är blablabla. Ska ni ha den eller?
Jag: Nej asså vi kollar bara på presenter (halv-sant)
Hon: Jaha, men jag står preciiiiiis här borta om ni behöver något (lät mer som om hon trodde att vi skulle sno nåt och ville spionera -.-)
Liksom bara för att vi är tonåringar är vi inte direkt kriminella. Det är inte direkt så kul att någon står och glor när man kollar runt...
Sen när vi skulle åka hem tog vi fel buss och en resa som borde tagit 15 minuter tog en timma...
Jag använde nån foundation-mousse-nyhet på Annas hand för att se om det blev skillnad...jag tänkte ta det i ansiktet men det fick jag inte -.- Iochförsej var den för mörk så det hade blivit lite Kissie-varning...
Snyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0