Kort inlägg

Nu blir det ett lite kortare inlägg, ska snart fixa mej lite innan jag sticker till Mickan. Hon fyllde ju år för ett tag sen och nu ska hon ha en middag. Tyvärr kunde inte Chatnapa komma så det blir en till sen, we'll miss u baby!
Så det blir bara Ida, jag och Mickan (eller det är ju inte så "bara"). Jag som hade tänkt ge henne något jättefint som en sen födelsedagpresent, men jag hann inte köpa det tills idag, så hon får det senare. Ikväll får hon istället en tack-för-att-jag-fick-komma-blablabla-present. Hoppas hon inte läser det här innan hon får den ;)
Dagens sysselsättning: Lägga olika newbody beställningar i påsar som jag sen måste dela ut. Kul. -.-

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0