*Mördarblick*

Idag slutade vi 4, veckans längsta dag -.- Ingen bra dag för mej heller, Ida snodde min mobil och kollade igenom lite privata sms, och sen började hon och Chatnapa snacka om "den rätte" och "soulmates" och shit...Men som tur är vet jag hur jag ska hämnas, så vänta du bara Ida...
.
Men det var lite kul idag också, Chatnapa och jag höll på att garva ihjäl oss på franskan. Precis när vi skulle sluta så började alla ba: "Asså var e min penna? Den låg ju här..." Sen hade vår hjälplärare tagit dom och hade typ en liten samling...scary o.O
.
På SOn satt jag med Niklas och Chatnapa och snackade hemligheter och grejer. Dom tyckte att det var skitkul eftersom att det mest handlade om mej -.-'
På NOn dissade jag Chatnapa och Simon och satte mej hos Sebbe istället. Quim och André satt och pussade mot mej hela tiden. Udda? Men det var skitkul, Sebbe sa att jag var smart (told u so!) och vi var bääst på att koppla lampor, alltid något att skryta med ;)
Dagens outfit:
Ni vet att jag älskar er, oavsett hur jobbiga ni är! ♥

Kommentarer
Postat av: Chattis <3

öh not? Simon och jag va mkt bättre! :D <3

2010-04-22 @ 19:03:49
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

u wish, sebbe och ja va fkn bäst ;) <333

2010-04-22 @ 19:17:24
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skulle bara våga säga ngt om du vet vem i'll kill you :P<3333

2010-04-22 @ 21:26:11
Postat av: emma/oldbabydoll

haha vänta du bara, en gång till så kanske det hamnar på bloggen? ;) nejdå, jag lovar! <333

2010-04-23 @ 16:20:51
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0